Masina viitorului, imaginata de cercetatorii de la MIT, se poate strange de la mijloc, pentru ca soferul sa foloseasca mai putin spatiu pentru parcare, inghesuindu-se practic intre celelalte masini.
Noul concept numit Hiriko este un autovehicul electric, care se adapteaza perfect aglomeratiei din marile orase, scrie Fox News.
Dupa micsorare, ea ajunge la jumatate din lungimea ei normala. Masina dispune si de asa-zisele "roti-robot" care permit intoarcerea cu ajutorul celor patru roti. Practic, ea poate face o rotatie de 360 de grade.
Dupa incarcare, masina poate parcurge 100 de kilometri. In plus, computerul de la bord ajusteaza automat viteza la cea legala, in cazul in care soferul uita de acest lucru.
Masina va intra in productie de serie la sfarsitul acestui an, fiind produsa de spanioli. In unele orase, ea va fi inclusa intr-un program urban asemenea celui pentru biciclete, fiecare cetatean putand sa o conduca. Primele teste sunt prevazute in orasul Bilbao (Spania) si, posibil, in Boston (SUA). Pretul se situeaza in jurul sumei de 16.000 de dolari.
Masina viitorului, imaginata de cercetatorii de la MIT, se poate strange de la mijloc, pentru ca soferul sa foloseasca mai putin spatiu pentru parcare, inghesuindu-se practic intre celelalte masini.
Noul concept numit Hiriko este un autovehicul electric, care se adapteaza perfect aglomeratiei din marile orase, scrie Fox News.
Dupa micsorare, ea ajunge la jumatate din lungimea ei normala. Masina dispune si de asa-zisele "roti-robot" care permit intoarcerea cu ajutorul celor patru roti. Practic, ea poate face o rotatie de 360 de grade.
Dupa incarcare, masina poate parcurge 100 de kilometri. In plus, computerul de la bord ajusteaza automat viteza la cea legala, in cazul in care soferul uita de acest lucru. @N_