Cei mai importanţi jucători de pe piaţa de servicii de telecomunicaţii din România şi-au lărgit anul trecut grila de canale de înaltă definiţie (HD), însă clienţii se plâng că receiverele necesare pentru trecerea la HD se obţin greu, stocurile epuizându-se foarte repede la majoritatea reprezentanţelor.
"În cazul în care produsul nu există în stoc, puteţi înainta o solicitare şi vă vom contacta noi în momentul în care vă puteţi ridica receiverul", ne explică un operator RCS&RDS când ne interesăm cum procedează un client care doreşte să se aboneze la serviciul de televiziune HD oferit de companie.
O altă soluţie propusă de operatorul din call center pentru a evita drumurile zilnice la o casierie locală este să sunăm după ora 11 dimineaţa, la serviciul cu clienţii, unde ni se vor comunica stocurile disponibile în ziua respectivă la magazinele care ne interesează. Nu există o listă de aşteptare, iar dacă stocul se epuizează până când ajungem la magazin, solicitarea sau telefonul dat în prealabil nu ajută.
Operatorii UPC şi Romtelecom ne recomandă aceleaşi soluţii, cu diferenţa că cele două companii oferă şi servicii de instalare la domiciliu, programate în prealabil cu reprezentanţii companiilor.
Internauţii solidari postează informaţii despre stocurile de receivere HD
Problema lipsei de receivere HD este amplu dezbătută pe forumurile de specialitate unde internauţii ţin evidenţa stocurilor din magazine şi se anunţă atunci când reuşesc să găsească într-o casierie receivere HD.
Dan, din comuna Chiajna, judeţul Ilfov, încearcă de mai bine de un an să obţină un astfel de decodor. La casierii nu l-a găsit niciodată, iar de fiecare dată când a sunat la call center, cam o dată pe lună, i s-a spus că stocurile s-au epuizat. "Făcusem un tichet pentru a mă contacta când le aduc. Când am sunat din nou, operatorul mi-a spus că nu am o astfel de se