Acestea se tem de problemele economice din Europa şi caută moduri de reducere a cheltuielilor
Totuşi, piaţa de publicitate din Europa va creşte în acest an, datorită Jocurilor Olimpice de la Londra şi a Campionatului European de Fotbal
Marile agenţii de publicitate combat creşterea lentă prin achiziţii în pieţele emergente unde avansul industriei este puternic
Piaţa de publicitate din Europa va creşte în acest an, datorită Jocurilor Olimpice de la Londra şi a Campionatului European de Fotbal, dar companiile sunt mai precaute şi au început să îşi restrângă planurile de marketing, a declarat Maurice Levy, preşedintele Publicis.
Publicis Groupe, a treia mare agenţie de publicitate din lume, a anunţat că clienţii săi europeni şi-au redus planurile de marketing pentru acest an, în contextul în care regiunea ar putea fi afectată din nou de recesiune, scrie Bloomberg.
"Vedem unele reduceri ale cheltuielilor comparativ cu planurile pe care companiile le aveau iniţial, însă bugetele sunt mai mari decât cele de anul trecut", a explicat Maurice Levy, adăugând că o să se înregistreze o creştere a pieţei de publictate din Europa, pentru că în 2012 vor avea loc două importante evenimente.
Planurile de investiţii în publicitate sunt mai slabe decât cele din 2009
Previziunile celui de-al treilea mare grup de publicitate sunt în concordanţă cu rezultatul unui studiu realizat de Institutul Practicienilor din Publicitate din Londra la care au participat mai mulţi directori de marketing.
Companiile britanice sunt acum mai pesimiste decât au fost când Europa a intrat în recesiune şi intenţionează să reducă ritmul de investiţii în publicitate, conform studiului citat. Acestea au spus că perspectivele lor de creştere din primul trimestru al acestui an sunt cele mai proaste din ultimele 11 trimestre şi că planurile lor pentru