Pentru al zecelea an consecutiv, World Luxury Association a publicat topul celor mai apreciate marci din sectorul de lux din lume, raportandu-se la volumul facturat si la profiturile pe anul 2011.
Este foarte interesant faptul ca acest clasament este realizat mereu in China si ca brandurile cele mai solicitate si mai apreciate rezulta si la nivel informatic la fel de ridicate in slavi, relateaza Il Giornale del Lusso.
De altfel, un criteriu care cantareste mult in stabilirea "fruntaselor" il reprezinta chiar numarul de "like" acumulat pe diferite site-uri de socializare si nu are nici o legatura cu datele contabile inregistrate la sfarsitul exercitiului financiar al perioadei de raportare.
Potrivit sursei citate, topul celor mai apreciate marci de lux, asa cum este el prezentat de WLA, este totusi dificil de contestat, avand in vedere ca avanseaza nume cu pedigree in acest sector.
In clasamentul autoturismelor de lux spre exemplu, pe primul loc se situeaza Rolls-Royce, urmata de Bentley, Ferrari, Lamborghini si Bugatti.
Cat despre sectorul fashion, casele de moda franceze par sa bata tot: pe primul loc se situeaza Hermes, urmata de Chanel, Vuitton si Dior, in timp ce firmele italiene isi adjudeca pozitiile urmatoare cu Ferragamo, Versace, Prada, Fendi, Armani si Zenga.
Clasamentul nu ia in consideratie numai calitatea, ci si gradul de satisfactie a clientului in contextul detinerii unui produs care poarta amprenta de status-symbol, precizeaza sursa.
Pentru al zecelea an consecutiv, World Luxury Association a publicat topul celor mai apreciate marci din sectorul de lux din lume, raportandu-se la volumul facturat si la profiturile pe anul 2011.
Este foarte interesant faptul ca acest clasament este realizat mereu in China si ca brandurile cele mai solicitate si mai apre