Şomerii aflaţi în evidenţele AJOFM Cluj vor putea afla, din 15 februarie, prin intermediul unui robot telefonic, despre locurile de muncă vacante şi cursurile de recalificare disponibile, serviciul urmând să fie implementat în premieră europeană.
Directorul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj, Daniel Don, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că serviciul este pus gratuit la dispoziţia şomerilor aflaţi în evidenţele agenţiei, astfel încât aceştia au posibilitatea să sune la Call center, fără a se mai deplasa la sediul AJOFM.
Este un serviciu în premieră europeană
„În cadrul proiectului cu finanţare europeană Call center vom implementa, din 15 februarie, un serviciu în premieră europeană care vine în ajutorul şomerilor astfel încât aceştia să nu mai fie nevoiţi să se deplaseze la sediul AJOFM Cluj pentru a afla locurile de muncă vacante şi cursurile de recalificare disponibile. Şomerii aflaţi în evidenţa agenţiei pot suna gratuit la un număr de telefon şi le va răspunde un robot care le va comunica toate informaţiile. De asemenea, şomerii pot lăsa şi un mesaj cu locurile de muncă pe care le solicită. Este un serviciu în premieră europeană", a spus Don.
Costuri mai mici
Potrivit lui Don, această facilitate permite persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, în special din mediul rural, dar nu numai, să nu se mai deplaseze la sediile AJOFM Cluj din judeţ, ci să poată afla direct de acasă, printr-un simplu telefon, oferta agenţiei.
„Se reduc, astfel, costurile legate de deplasarea în oraşe, dar şi costurile cu plata operatorilor din Call center", a precizat şeful AJOFM Cluj.
AJOFM Cluj a lansat în 2011 un proiect european de înfiinţare a unui Call center cu ajutorul căruia şomerii din judeţele Cluj şi Alba pot primi informaţii legate de serviciile oferite de agenţie. Valoarea proiectu