Specialiştii care se ocupă de această expertiză au făcut o simulare a impactului dintre cele două maşini, folosind autoturisme similare, în acelaşi loc unde a avut loc accidentul, pe DN1.
Astfel, se va stabili dacă SUV-ul lui Huidu a derapat sau nu, scrie "Adevărul".
Grigoraş Beţiu, directorul adjunct al Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, a declarat, pentru MIXTV, că s-au stabilit deja coeficienţii de aderenţă în urma simulării, dar rezultatul anchetei nu poate fi făcut public acum. Concluzia acestui experiment va fi trimisă procurorilor care se ocupă de acest caz.
Specialiştii care se ocupă de această expertiză au făcut o simulare a impactului dintre cele două maşini, folosind autoturisme similare, în acelaşi loc unde a avut loc accidentul, pe DN1.
Astfel, se va stabili dacă SUV-ul lui Huidu a derapat sau nu, scrie "Adevărul".
Grigoraş Beţiu, directorul adjunct al Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, a declarat, pentru MIXTV, că s-au stabilit deja coeficienţii de aderenţă în urma simulării, dar rezultatul anchetei nu poate fi făcut public acum. Concluzia acestui experiment va fi trimisă procurorilor care se ocupă de acest caz.