După ce consumul de bere din Germania a scăzut cu 2% în fiecare an din 2006 până în 2010, anul trecut căderea a fost de doar 0,1%, graţie temperaturilor mai ridicate, scrie Reuters.
Anul trecut, berarii nemţi au vândut 9,82 miliarde de litri de bere, însă cifra nu îi mulţumeşte, dat fiind că vânzările au scăzut în opt din ultimii zece ani.
Reuters scrie că tinerii germani nu mai apreciază berea, preferând băuturile non-alcoolice. Cu toate acestea, fiecare neamţ încă mai consumă peste 100 de litri de bere pe an.
Pentru berarii germani, cei mai buni ani din ultimul deceniu au fost 2011, datorită temperaturilor mari, şi 2006, când Germania a găzduit Cupa Mondială de Fotbal, notează sursa.
“Vânzările depind de vreme. În prima parte a lui 2011, temperaturile au fost ridicate, iar vânzările au crescut cu 1%. De aceea rezultatele de anul acesta, per total, nu sunt rele”, a explicat un oficial al Agenţiei federale de statistică din Germania.
Oficialul a precizat că, în 2006, Cupa Mondială a crescut cu 1,4% consumul de bere în Germania.
În această ţară, berea este atât de importantă, încât există, încă din 1516, o lege a purităţii berii, care stipulează ce ingrediente trebuie folosite în prepararea băuturii, scrie Reuters.
După ce consumul de bere din Germania a scăzut cu 2% în fiecare an din 2006 până în 2010, anul trecut căderea a fost de doar 0,1%, graţie temperaturilor mai ridicate, scrie Reuters.
Anul trecut, berarii nemţi au vândut 9,82 miliarde de litri de bere, însă cifra nu îi mulţumeşte, dat fiind că vânzările au scăzut în opt din ultimii zece ani.
Reuters scrie că tinerii germani nu mai apreciază berea, preferând băuturile non-alcoolice. Cu toate acestea, fiecare neamţ încă mai consumă peste 100 de litri de bere pe an.
Pentru berarii germani, cei mai buni ani din ultimul deceniu au fost 2011, datorit