Unele produse realizate de companiile americane se vand extrem de bine si aduc profituri uriase, desi in SUA costa doar 5 dolari.
In aceasta categorie intra bunurile de larg consum, in spatele carora se afla branduri puternice si campanii ample de publicitate, noteaza Business Insider.
Un exemplu in acest sens il reprezinta Coca-Cola, cea mai valoroasa marca din lume, in valoare de miliarde de dolari.
Aceasta companie, la fel ca McDonald's, Cheerios, Campbell's si Starbucks, se afla si pe piata din Romania.
Succesul acestor produse il reprezinta campaniile publicitare, in care sunt investite sume enorme. In 2011, Procter & Gamble, producatorul Gilette, a cheltuit 9,3 miliarde de dolari pentru promovare, respectiv 11,3% din vanzarile totale inregistrate pe parcursul anului.
Colgate-Palmolive a investit aproximativ 428 milioane de dolari in publicitate, in ultimele trei luni din 2011, cu 5% mai mult decat in aceeasi perioada din 2010.
Produse ieftine precum bauturile carbogazoase de la Coca-Cola, pasta de dinti Colgate si bananele Dole exista pe piata de peste 3 secole, iar de aceea oamenii au incredere in ele.
Iata un clasament al produselor care costa mai putin de 5 dolari, dar care aduc companiilor americane profituri de miliarde de dolari.
1. Aparatul de ras Gillette
2. Coca-Cola
3. Supa de la Campbell
4. Trident
5. Cartofii prajiti de la McDonald's
6. Bananele Dole
7. Pasta de dinti Colgate
8. Sucul Tropicana Orange
9. Cheerios
10. Cafeaua de la Starbucks
Unele produse realizate de companiile americane se vand extrem de bine si aduc profituri uriase, desi in SUA costa doar 5 dolari.
In aceasta categorie intra bunurile de larg consum, in spatele carora se afla branduri puternice si