Emilian Feraru • Inaugurarea ansamblului Palas va transforma Iulius Mall intr-un mall de proximitate • Ofertele se vor adresa cu precadere studentilor si celor cu venituri medii sau mici • Inaugurarea Carrefour Market a adus zilnic 6.000 de clienti in plus
Inaugurarea ansamblului Palas va aduce schimbari in cadrul Iulius Mall, astfel incat cele doua centre comerciale sa functioneze complementar. "Cele doua proiecte se vor diferentia prin oferta, Iulius Mall devenind un mall de proximitate, preponderent studentesc, cu preturi atractive, oferte speciale si campanii de marketing pentru studenti. Piata poate suporta ambele proiecte, pentru ca ne raportam la regiune. Avem clienti din judetele vecine si din Republica Moldova, la care se adauga cei peste 70.000 de studenti", a explicat Emilian Feraru, directorul Iulius Mall. In acest mod, Iulius Mall si Palas nu se vor canibaliza, ci vor functiona ca un tot unitar cu oferte distincte. "La Palas vorbim despre retaileri care isi anuntasera intentia sa vina la Iasi, sunt branduri internationale foarte asteptate, care aduc ceva nou în Iasi si chiar în estul tarii. La Iulius Mall, avem o relatie foarte buna cu toti chiriasii, iar dovada o constituie gradul de ocupare, care este de aproape 100%", a adaugat Emilian Feraru.
Carrefour aduce zilnic, în plus, 6.000 de cumparatori
Strategia pe termen mediu si lung a Iulius Mall este certificata si de inaugurarea primului supermarket Carrefour Market din Iasi. "Supermarketul era asteptat de vineri, de la inaugurare, fiind atrasi numerosi clienti, in special studenti. Potrivit calculelor noastre, traficul în Iulius Mall a crescut cu circa 6.000 de persoane zilnic dupa inaugurarea Carrefour. Putem spune ca si ceilalti chiriasi sunt multumiti de deschiderea supermarketului, dar si angajatii acestora, pentru ca-si pot face cumparaturile la iesirea de