Retailerul german Kaufland a deschis în prima lună a acestui an două magazine, fiind alături de belgienii de la Mega Image printre cei mai agresivi în expansiune în 2012. Noile unităţi deschise sunt în Sfântu Gheorghe (judeţul Covasna) şi Medgidia (judeţul Constanţa).
Retailerul nu a anunţat investiţia în aceste noi unităţi, însă potrivit informaţiilor deţinute de ZF aceasta se situează între 7 şi 10 mil. euro pentru fiecare magazin. Kaufland a ajuns astfel la o reţea de 72 de magazine, urmând modelul de extindere practicat în ultimii doi ani când a deschis cumulat 25 de unităţi noi.
Kaufland, parte a grupului german Lidl Schwartz, este al doilea jucător din comerţul românesc, după Metro Cash&Carry, în funcţie de cifra de afaceri. Afacerile Kaufland au fost în 2010 de 1,11 mld. euro, în creştere cu circa 25% comparativ cu 2009.
Kaufland activează pe segemntul hipermarketurilor, însă magazinele sale au politică de tip discount. Pe segmentul hipermarketurilor principalii jucători sunt Kaufland, Carrefour, Real, Cora şi Auchan.
Retailerul german Kaufland a deschis în prima lună a acestui an două magazine, fiind alături de belgienii de la Mega Image printre cei mai agresivi în expansiune în 2012. Noile unităţi deschise sunt în Sfântu Gheorghe (judeţul Covasna) şi Medgidia (judeţul Constanţa).
Retailerul nu a anunţat investiţia în aceste noi unităţi, însă potrivit informaţiilor deţinute de ZF aceasta se situează între 7 şi 10 mil. euro pentru fiecare magazin. Kaufland a ajuns astfel la o reţea de 72 de magazine, urmând modelul de extindere practicat în ultimii doi ani când a deschis cumulat 25 de unităţi noi.
Kaufland, parte a grupului german Lidl Schwartz, este al doilea jucător din comerţul românesc, după Metro Cash&Carry, în funcţie de cifra de afaceri. Afacerile Kaufland au fost în 2010 de 1,11 mld. euro, în creştere cu circa 25% com