„Adevărul“ a testat vârful de gamă al producătorului german BMW, sedanul Seria 7. Varianta diesel cu tracţiune integrală oferă şoferului posibilitatea de a o configura după propriile preferinţe.
De la lansarea sa din anul 1978, BMW Seria 7 a rămas fidel caracterului său de sedan de lux. Acesta este vârful de gamă BMW, iar în prezent este o alegere evidentă a celor bogaţi, care doresc un sedan spaţios şi elegant şi cărora o maşină de genul Bentley sau Rolls Royce li se pare mult prea opulentă.
BMW Seria 7 reprezintă punctul culminant al know-how-ului companiei germane. Acesta are un interior frumos, spaţios, oferă un confort superior, iar finisajele sunt realizate din piele fină cu accente bogate de lemn ce împodobesc aproape toată suprafaţă.
Totul este bine gândit, chiar şi suprafaţa de sus a bordului acestui model (cu piele crem în interior) este neagră pentru a nu se reflecta în parbriz. Scaunele faţă se pot regla în aşa fel încât se pot „mula" pe orice tip de corp.
Sedanul prezintă o multitudine de caracteristici de lux şi high-tech, cum ar fi o cameră cu night-vision, camere laterale, dar şi asistenţă la parcare. Unii ar putea găsi încă interfaţa electronică iDrive un pic mai complicat de folosit, dar, cu cât va fi utilizată mai mult, cu atât va deveni mai familiară. Aspectul nou şi interfeţele de la BMW sunt unele dintre cele mai plăcute din industria auto în prezent.
Per total, BMW vrea să demonstreze prin această maşină că fiecare îşi poate configura o limuzină exact după dorinţele sale. Apoi, ca totul să fie clar că nu este un sedan Seria 7 obişnuit, inscripţiile „Individual" se regăsesc atât pe praguri, cât şi în partea de jos a volanului.
Volanul este plăcut la atingere, iar toate informaţiile şi comenzile sunt imediat accesibile şoferului
Patru moduri de conducere
Deşi mulţi s-ar aştepta sub designa