La începutul acestei primăveri, retailerul austriac de bricolaj bauMax va deschide un magazin la Cluj-Napoca, în urma unei investiţii estimate la 20 milioane euro.
"În prezent lucrăm la deschiderea celui de-al doilea magazin bauMax din Cluj. Dacă ar fi să aproximăm valoarea investitiei, se ridică undeva la 20 milioane euro", a declarat pentru Mediafax Nicola Szekely, directorul general bauMax România şi Bulgaria.
El a menţionat că afacerile companiei au crescut uşor anul trecut, faţă de valoarea de 555,5 milioane de lei din 2010.
Întrebat ce magazine au avut cele mai mari vânzări, Szekely a spus că unităţile care au "ieşit din tipar" au fost cele deschise în urmă cu mai mulţi ani, în timp ce centrele lansate de mai puţin timp "au întâmpinat dificultăţi".
În ceea ce priveşte piaţa locală de bricolaj, şeful bauMax a spus că retailerii s-au axat anul trecut pe Bucureşti, dar nu au neglijat oraşele de dimensiuni mai mici.
"Cred că acestea din urmă vor fi punctele ţintă în 2012, deoarece capitala este deja împânzită de mulţi jucători în acest domeniu. În România încă mai este loc pentru noi deschideri de magazine de bricolaj, şi acest lucru se va întâmpla în 2012, poate mai mult în a doua jumătate a anului", a mai spus el.
În luna iunie bauMax a anunţat că a început construcţia celui de-al 15-lea magazin din România, la Cluj, şi că va lansa în 2011 lucrările pentru alte două unităţi, la Bucureşti şi Oradea.
Grupul, controlat de familia Essl, este unul dintre principalii jucători pe piaţa românească de bricolaj alături de Dedeman, Praktiker, Bricostore, Ambient, Hornbach, Obi şi Mr. Bricolage.