Cifra de afaceri a producătorului de materiale de construcţii a crescut cu 12,5% anul trecut, faţă de 2010, în condiţiile unei creşteri generale a pieţei construcţiilor de maximum 5 procente, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri redacţiei. Anul trecut AdePlast a ajuns la 143 de milioane de lei, după ce în 2010 depăşise 127 milioane lei, în creştere faţă de 2009 tot cu 12 procente.
"Am reuşit să avem un an foarte bun, aşa cum l-am previzionat încă din primele luni. Calculele noastre nu au dat greş, pentru că noi am investit continuu în tehnologie şi în oameni, în timp ce competitorii încercau să se pună la adăpost în faţa crizei, redimensionându-şi afacerile. În ceea ce priveşte investiţiile, avem în vedere fabrica de mortare uscate de la Ploieşti, cea de vopsea şi tencuieli decorative de la Oradea şi, mai nou, fabrica de polistiren de la Ploieşti, construită anul trecut într-un timp record de patru luni", a declarat, în comunicat, Marcel Bărbuţ proprietarul AdePlast.
Începând cu partea a doua a anului 2011, dar mai virulent în prima parte a anului 2012, materiile prime şi utilităţile au suferit majorări substanţiale a preţurilor, ceea ce a influenţat semnificativ costurile de producţie.
"Această situaţie a făcut ca de la 15 ianuarie să anunţăm în piaţă o majorare a preţului în medie cu 5% urmând ca a doua etapă a scumpirii, cu 5 procente, să aibă loc în prima parte a trimestrului 2 din acest an", precizează Marcel Bărbuţ.
Pentru AdePlast anul 2012 vine în primul rând cu 2 facilităţi noi de producţie, dar şi cu o abordare nouă a pieţei.
Compania are în vedere atât dezvoltarea pachetului de produse şi sisteme ofertat către piaţă, precum şi creşterea expunerii brandului prin întărirea relaţiilor de parteneriat atât cu sistemul DIY cât şi cu retailul tradiţional.
Cifra de afaceri a producătorului de materiale de constru