Noul val de designeri români atrage privirile specialiştilor din ţară şi din lume. Nu mai este o noutate că branduri importante, între care IL PASSO, continuă să susţină moda românească prin implicarea în unele dintre cele mai importante evenimente de fashion ale anului 2011.
Astfel, retailerul autohton de pantofi şi accesorii a avut anul trecut colaborări cu cele două ediţii ale festivalului de modă "Avanpremiere", dar şi cu Elite Model Look România 2011. În plus, a fost permanent conectat cu designerii români prin colaborări cu Andreea Tincu, Corina Vlădescu, Eugenia Enciu - colecţia (Heart) by Diana Enciu, Rue de Trucs şi surorile Negulescu.
Cum motivează cei de la IL PASSO? "Credem în moda românească şi vom continua colaborările şi în acest an, mai ales că avem mare încredere în noul val de designeri români şi în calitatea evenimentelor de modă din România" (Corina Radu, Marketing Specialist).
Brandul amintit a fost în anul 2011 partener al ediţiilor VIII şi IX ale festivalului Avanpremiere, ce au avut loc pe 6 mai şi, respectiv, 17 noiembrie la Muzeul Naţional de Artă Contemporană.
La cea de-a VIII-a Gală a evenimentului, retailerul a asigurat pantofii colecţiilor de toamnă-iarnă 2011/2012, semnate de Andreea Tincu & Sense, Vika Gorencu, Sandra Chira şi Rue de Trucs.
La ultima ediţie a festivalului, colecţiile pentru sezonul primavară - vară 2012 create de Carmen Secăreanu, Anca şi Silvia Negulescu, Ioana Ciolacu, Rue de Trucs şi Teodora Baciu au fost completate de pantofii amintitului brand românesc, înfiinţat în 1999 şi axat pe comerţul de pantofi şi accesorii pentru femei şi bărbaţi. Cu peste 80.000 de perechi de pantofi vândute anual şi distribuitor oficial al altor 50 de branduri internaţionale, acesta mizează pe calitatea produselor şi a materialelor, dar şi pe confortul oferit.
Cel puţin în modă, pare să fim în rân