Trecut recent sub aripa AutoItalia, Jeep a adus la finele anului trecut în România noul Wrangler, o maşină de teren la volanul căreia poţi escalada aproape orice munte!
Dominaţia în cadrul gamei de autovehicule cu tracţiune integrală a fost întotdeauna elementul caracteristic al mărcii Jeep. Pentru a te ajuta atunci când vrei să faci o drumeţie off‑road, Wrangler dispune de două sisteme de tracţiune integrală: Rock Trac şi Command-Trac. De asemenea, protecţiile de praguri de mare rezistenţă sunt fixate în şuruburi direct de cadru, pentru a conferi robusteţe suplimentară caroseriei şi a rezista la îndoire, la trecerea autovehiculului peste pietre şi fragmente de stânci.
De ajutor pe stânci sunt şi amortizoarele monotubulare reglabile. Ele dispun de tehnologia brevetată pentru supape reglabile la viteză mică, ce le asigură fermitate la viteze mici, pentru confort îmbunătăţit la trecerea peste pietre şi senzaţie relaxată la viteze mari, pentru conducere optimă pe autostradă.
Motor turbo de 2,8 litri
La urcare, Wrangler îţi oferă un sprijin de nădejde: motorul turbo diesel de 2,8 l cu patru cilindri, care asigură performanţe robuste şi durabilitate. Calibrarea specială pentru teren accidentat a sistemului de control electronic al acceleraţiei de pe Wrangler este menită să ajute şoferul să reducă trepidaţiile pedalei de acceleraţie pe terenuri denivelate, la trecerea peste buşteni şi pietre. Apoi, după ce admiri priveliştile superbe, la coborâre te ajută Sistemul Hill Start Assist. Acest sistem are capacitate de detectare a înclinării terenului şi permite coborârea lină şi controlată a pantelor pe terenuri denivelate sau alunecoase, fără ca şoferul să trebuiască să atingă pedala de frână.
31.500 de euro costă Un Jeep Wrangler 2.8 CRD 200 CP, cu nivel de echipare "Sport". Cel mai scump Wrangler, cu nivel de echipare "Rubicon" ş