Foto: În prima lună a anului 2012, televiziunile Grupului Intact şi-au continuat ascensiunea, recuperând o bună parte din diferenţa care le separa de posturile Central European Media, arată un comunicat Intact Media Group. Astfel, „Antenele” se află în creştere pe toate sloturile orare şi au devenit lidere de audienţă, pe Whole Day (interval orar 2:00-26:00), Access Prime-Time (interval orar 16:00-19:00), în Day Time (interval orar 10:00-16:00) şi în Late Fringe (23:00-26:00).
CME pierde telespectatori pe toate reperele orare, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, precum şi titlul de lider absolut. Creşterea înregistrată de posturile Grupului Intact este cu atât mai notabilă cu cât programele Antena 2 nu au fost retransmise, în ianuarie, de compania RCS-RDS, iar GSP TV a reintrat în grila aceleiaşi firme la începutul lunii, dar au existat mari probleme de recapţie.
După cum se poate observa în tabele, Grupul INTACT are 2,2 puncte de market share mai mult decât principalul său competitor pe Whole Day, iar în Day Time, diferenţa este de 7,6% în favoarea „Antenelor”. De altfel, în intervalul orar 10:00-16:00, Antena 3 a fost lider de audienţă, surclasând nu doar televiziunile de ştiri, ci şi pe cele generaliste.
În Access, „poarta” de intrare în Prime-Time şi interval orar în care sunt programate Observatorul orei 16:00 şi show-ul Simonei Gherghe, Acces Direct, posturile Grupului INTACT devin lidere de audienţă, depăşind cu două puncte de share CME, de unde, anul trecut, aveau trei puncte în minus faţă de competiţie.
În Late Fringe, interval în care sunt transmise, la Antena 1, Observatorul de noapte şi „Un Show Păcătos”, iar, la Antena 3, „În gura presei” şi „Ştiri”, Grupul Intact a ocupat, de asemenea, locul întâi în clasamentul audienţelor, având un avans de 2,7% puncte de market share faţă de ocupantul locului secund. Anul trecut