Compania General Electric va transmite doua spoturi publicitare in cadrul finalei Super Bowl din Statele Unite.
Initiativa face parte din campania de promovare a companiei, declara purtatorul de cuvant Leigh Farris.
Campania si-a facut debutul anul trecut cu reclame similare celor de la Super Bowl, potrivit AdAge.
Cele doua clipuri nu au o tematica umoristica si nici nu se evidentiaza prin efecte vizuale si auditive iesite din comun. Scopul lor este este de a fideliza publicul cu imagini ale angajatilor care creeaza idei si produse utile pentru consumatori
Reclamele au fost create de agentia de publicitate BBDO Woldwide.
General Electric a preferat un stil mai sobru pentru campania sa. Compania a ales nu doar sa se adreseze publicului ci si propriilor angajati, care vor viziona evenimentul sportiv .
Oficialii companiei nu au dezvaluit costul de difuzare din timpul finalei, insa costurile pentru 30 de secunde de spatiu de publicitate pe durata finalei costa intre 3 si 4 milioane dolari.
General Electric planuieste investitii de 1 miliard dolari la divizia de electrocasnice si crearea a 1.300 de locuri de munca, conform Bizjournals.