Se numeste Acer Liquid Mini Ferrari Edition si este noul smartphone-mini propus de Acer fanilor casei producatoare a automobilului de lux, sub marca rosu aprins a calutului naravas de la Ferrari.
Intr-o piata care evolueaza continuu sub semnul unui dinamism impresionant, dispozitivele smartphone create in editie limitata ca fruct al colaborarii cu firme de prestigiu din sectorul de lux, nu mai sunt o noutate, relateaza Il Giornale del Lusso.
Asa cum BlackBerry si-a alaturat numele de cel al casei Porsche, LG a colaborat cu Versace, Samsung cu Mobiado si Apple cu Gesso, grupul Acer nu a ratat prilejul de a-si inscrie la randul sau creatia pe lista dispozitivelor mobile cu un plus de glamour la capitolul design.
Daca regulile jocului se bazeaza pe prestigiu si originalitate, o marca de renume mondial, precum Ferrari, are toate atuurile pentru a se inscrie intr-o astfel de competitie.
Carcasa de un rosu aprins incadreaza un display touchsreen de 3,2 inch si poarta ca element distinctiv logo-ul Ferrari pe fata posterioara.
Ultracompact (110,4 x 57,5 x 13 mm) este si foarte usor, cantarind doar 109 grame. Acer Liquid Mini Ferrari Edition este disponibil la comanda in magazinul virtual al casei din Maranello, la pretul de 349 de euro, avand in dotare si casti bluetooth, personalizate la randul lor in stil Ferrari.
Se numeste Acer Liquid Mini Ferrari Edition si este noul smartphone-mini propus de Acer fanilor casei producatoare a automobilului de lux, sub marca rosu aprins a calutului naravas de la Ferrari.
Intr-o piata care evolueaza continuu sub semnul unui dinamism impresionant, dispozitivele smartphone create in editie limitata ca fruct al colaborarii cu firme de prestigiu din sectorul de lux, nu mai sunt o nou