Principalul eveniment sportiv al anului în Statele Unite ale Americii, Super Bowl XLVI, a invadat efectiv Indianapolis, un oraş cu o populaţie de aproximativ 1.750.000 de locuitori, al 34-lea ca mărime din acest punct de vedere în Statele Unite ale Americii. JW Marriott, hotelul unde se află centrul de presă este acoperit în întregime cu un banner ce reprezintă trofeul Vince Lombardi, care se acordă echipei campioane, iar la tot pasul întâleşti logo-urile Super Bowl sau ale celor două formaţii care se vor întâlni pe teren, New England Patriots şi New York Giants.
Patriots, echipa la care joacă romånul Zoltan Mesko, au sosit în Indianapolis încă de duminica trecută, cu o zi înaintea adversarilor. Până acum au efectuat patru antrenamente pe un teren acoperit, aşa cum va fi duminică şi Lucas Oil Stadium. Ca o paranteză, arena de 70.000 de locuri a fost inaugurată în 2008, construcţia a costat 720 de milioane de dolari, iar compania Lucas Oil a asigurat numele ei pentru 20 de ani contra sumei de 122 de milioane de dolari. Revenind la meci, antrenorii şi jucătorii de la New England sunt mulţumiţi de modul în care au decurs ultimele pregătiri, iar Zoli crede «că dacă toată lumea îşi va face treaba şi va depune un efort deosebit pe teren, atunci ar trebui să câştigăm».
Ca în fiecare an, fanii duc lupte mari pentru a reuşi să facş rost de un bilet la meci. Cu câteva zile înaintea partidei, preţul mediu cu care se vindea un tichet pe StubHub.com (care în SUA este cel mai popular site de licitaţii pentru bilete orice fel de evenimente) era de 2.750 de dolari, cu mult în plus peste preţurile oficiale ale biletelor care erau între 800 şi 1.200 de dolari. Anul trecut, la meciul dintre Green Bay Packers şi Pittsburgh Steelers, preţul mediu a fost de 2.942 USD. Cel mai ieftin bilet a fost cumpărat de pe StubHub cu 1.400 de dolari înainte de începutul playoff-ului, când n