Cătălin Botezatu se poate lăuda că are fler şi la afaceri, bilanţul financiar de la sfârşitul anului trecut încurajându-l să meargă mai departe. Pentru că e perioada marilor reduceri, şi Cătălin a micşorat preţurile la maiouri, chiloţi, parfumuri, hanorace şi pantaloni scurţi, aşa, ca să se bucure şi cei cu salarii mai mici de produsele marca Bote.
Cătălin Botezatu susţine că nu a resimţit criza financiară, dimpotrivă, în scurt timp vrea să angajeze mai mulţi muncitori în fabricile sale:
"Am avut profituri mari la produsele mele, de zeci de mii de euro. Şi asta pentru că eu practic, în continuare, un TVA de 18%, pe când toată lumea a trecut la TVA-ul de 24%.
Pe vreme de criză eu ştiu cum să îmi gestionez afacerile. Când alţii dau afară, eu angajez. Am foarte multe fabrici în care îmi realizez creaţiile.
La Târgu Mureş se produc chiloţii, la Sighişoara fac tot ce ţine de marochinărie, la Târnăveni se realizează cămăşile, iar în atelierul Veroness fac încălţămintea.
Pe lângă asta aduc şi haine din străinătate a unor mărci celebre pe care le vând în magazinul Cocor, în aripa de Fashion by Cătălin Botezatu.
Prin tot ceea ce fac ies pe plus. Însă un mare succes am cu chiloţii pentru bărbaţi, în special cei cu push-up. Bărbaţii care poartă o astfel de pereche îi face să arate mai dotaţi.
Că atunci când chilotul se dă jos, iar realitatea este mai tristă, asta nu mai e problema mea", ne-a spus Cătălin.
Designerul investeşte şi în cluburi de fiţe!
Cătălin Botezatu s-a asociat, în urmă cu 14 ani, cu bunul lui prieten Joshua Castellano cu care, de-a lungul anilor, a deschis numeroase cluburi de lux în Bucureşti.
Printre ele le amintim: Sugar, Il Divino, Morgana şi Bamboo. Acesta din urmă a ajuns să fie cel mai mare club din România şi nu numai, având o capacitate de peste 3.500 de persoane. @