(Django Django, Django Django, Because Music, 2012)
Acum vreo 12 ani, John Cusack făcea un pustiu de bine uneia dintre cele mai interesante trupe britanice. “I will now sell five copies of The Three EPs by The Beta Band” e replica din High Fidelity care a scos trupa cu pricina din cvasianonimat (cîntecul e Dry the Rain).
Django Django sunt înrudiţi pe bune cu scoţienii folktronici (mă rog, unul dintre ei e) şi le datorează multe. Apetitul pentru improvizaţie şi estetica de tip ADHD, între altele: atîtea idei le bolborosesc în cap încît nu se pot opri la numai vreo două-trei pe care să le gospodărească omeneşte.
Car’vasăzică: bîţîială californiană brevetată de Beach Boys, sintetizatoare-sandviş, vocişoarele-ca-valul-care-erodează-malul. N-ar fi descoperirea mileniului, dar parcă un mileniu întreg a trecut de cînd am auzit o trupă amuzîndu-se plenar în timp ce execută unele dintre cele mai complexe exerciţii art-pop.
Continuarea e aici.
(Django Django, Django Django, Because Music, 2012)
Acum vreo 12 ani, John Cusack făcea un pustiu de bine uneia dintre cele mai interesante trupe britanice. “I will now sell five copies of The Three EPs by The Beta Band” e replica din High Fidelity care a scos trupa cu pricina din cvasianonimat (cîntecul e Dry the Rain).
Django Django sunt înrudiţi pe bune cu scoţienii folktronici (mă rog, unul dintre ei e) şi le datorează multe. Apetitul pentru improvizaţie şi estetica de tip ADHD, între altele: atîtea idei le bolborosesc în cap încît nu se pot opri la numai vreo două-trei pe care să le gospodărească omeneşte.
Car’vasăzică: bîţîială californiană brevetată de Beach Boys, sintetizatoare-sandviş, vocişoarele-ca-valul-care-erodează-malul. N-ar fi descoperirea mileniului, dar parcă un mileniu întreg a trecut de cînd am auzit o trupă amuzîndu-se plenar în timp ce execută unele dintre c