Patru din cele mai dezbătute subiecte pe Twitter au fost evenimente sportive, iar despre toate s-a discutat mai mult decât despre moartea lui Osama bin Laden şi cutremurul şi tsunamiul din Japonia, scrie ABC News.
Astfel, nu e nicio surpriză că, pe lângă milioanele de ochi care vor fi aţintiţi asupra ecranelor televizoarelor, Super Bowl, care se va transmite în această noapte, înseamnă şi milioane de degete care umblă pe tastatură şi umplu Facebook, Twitter şi alte reţele sociale. Şi, pe măsură ce acestea se maturizează, publicitarii învaţă să le folosească din ce în ce mai bine, e de părere jurnalistul ABC News, Larry Woodard.
Super Bowl atrage peste 100 de milioane de telespectatori, fiind cel mai mare eveniment pentru publicitari. Anul acesta, difuzarea fiecăruia dintre cele 70 de spoturi care se vor difuza înainte, în pauza sau după meci a costat, în medie, 4 milioane de dolari, scrie ABC.
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player
Conform unui studiu al echipei de marketing a Coca-Cola, 60% dintre privitorii evenimentului vor avea în faţă cel puţin un alt ecran pe lângă cel al televizorului – cum ar fi smartphone-ul, calculatorul, laptopul sau tableta. Astfel, Coca-Cola a decis să implice telespectatorii online. Concret, reclama de pe TV îi trimite la site-ul cokepolarbear.com, unde doi urşi polari se uită împreună la Super Bowl, fiecare fiind suporter al uneia dintre echipe. Ei se vor bucura sau se vor enerva, în funcţie de desfăşurarea partidei.
Chevrolet monitorizează şi ei reţelele sociale, scrie ABC News. Prin sloganul „Nu doar te uita, joacă şi tu în Super Bowl”, compania îi invită pe telespectatori să descarce o aplicaţie în care răspund la diverse întrebări şi sondaje, în timpul meciului. Pentru a-i convinge să joace, Chevrolet le promite telespectatorilor 20 de maşini şi mii de alte premii.
De ase