Site-ul de informaţii american Huffington Post îşi va lansa în această vară propria televiziune online, HuffPost Streaming Network, care va difuza "un talk show continuu", respectiv 12 ore de program original timp de cinci zile pe săptămână, relatează guardian.co.uk.
Anunţul a fost făcut de fondatoarea grupului media Huffington Post, Arianna Huffington, într-o postare pe blog, cu ocazia împlinirii unui an de când site-ul de ştiri şi opinie pe care l-a fondat a fost cumpărat de AOL pentru suma de 315 milioane de dolari.
Roy Sekoff, cofondator al Huffington Post, a descris proiectul noii televiziuni ca pe o întâlnire între CNN şi YouTube şi a precizat că postul TV online va avea aproximativ 100 de angajaţi.
"Reţeaua va fi construită în jurul unor programe ce vor pune în lumină cele mai importante, mai fierbinţi şi mai pasionate poveşti acoperite de HuffPost în orice moment, ce vor fi folosite ca puncte de plecare pentru discuţii, comentarii şi comedie", a spus Arianna Huffington.
"Aceste programe vor fi pe cât de lungi - sau scurte - va fi nevoie. Nu vom fi limitaţi de restricţiile de timp obişnuite în televiziune. În schimb, HuffPost Streaming Network va stimula experienţa online", a spus ea.
Arianna Huffington a mai spus că noua televiziune online va fi "mai relaxată, mai liberă şi mult mai spontană şi interactivă" decât televiziunile tradiţionale.
Huffington, care a descris cumpărarea site-ului său de către AOL prin "1 + 1 = 11", a mai spus că cele 12 luni care au trecut de atunci au fost "extraordinare".
Huffington Post este un site american de informaţii şi un blog agregator de ştiri fondat de Arianna Huffington, Kenneth Lerer şi Jonah Peretti. În SUA, Huffington Post are 36,2 milioane de vizitatori unici pe lună.
Lansarea televiziunii online HuffPost Str