Cumpărăturile online în judeţul Teleorman au crescut anul trecut cu peste 180% faţă de anul precedent, potrivit unei statistici realizate de okazii.ro. Tinerii sunt cumpărătorii cu cea mai mare predilecţie pentru mediul online.
Articolele de îmbrăcămite şi încălţăminte, precum şi produsele electronice, sunt preferatele utilizatorilor de internet din Teleorman, când vine vorba de cumpărăturile online. În topul celor mai activi cumpărători online se află bucureştenii, dar judeţe precum Călăraşi, Brăila sau Teleorman au înregistrat cele mai mari creşteri ale achiziţiilor pe internet, de 278 la sută, 233 la sută şi, respectiv, 182 la sută în 2011 faţă de anul precedent.
Principalii cumpărători sunt persoanele cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, aceştia reprezentând o treime din totalul clienţilor de pe internet. Apetitul pentru shoppingul virtual scade pe măsură ce vârsta creşte, procentul ajungând la 26 la sută în cazul persoanelor cu vârste cuprinse între 34 şi 44 de ani.
Bărbaţii sunt principalii cumpărători online
Când vine vorba de achiziţiile de pe internet, bărbaţii au obiceiuri diferite faţă de femei. Reprezentanţii sexului tare cheltuiesc mai mulţi bani online decât femeile, mai ales pentru că preferă să achiziţioneze mai multe lucruri odată, economisind astfel timp.
O femeie are nevoie de 22 de ore pe lună pentru a găsi hainele dorite pe internet şi doar de 3,6 ore dacă se duce în magazinele clasice. De asemenea, 8 din 10 femei preferă să „colinde" magazinele reale în timp ce tot atâtor bărbaţi le place să-şi facă cumpărăturile în mediul virtual.
Mare atenţie la cumpărăturile online
Pentru a evita „ţepele" şi neînţelegerile atunci când faceţi achiziţii online, trebuie să vă documentaţi cu privire la vânzător. Orientaţi-vă către pagini web cu design profesionist, care oferă informaţii de contact de la început. Evitaţi