Business Insider face o listă a celor mai ciudaţi 29 de indicatori economici care îi ajută pe specialiştii de pe Wall Street să determine încotro se îndreaptă economia:
Numărul de victime al accidentelor de bicicletă. Acesta creşte în vremuri de criză, din cauza măsurilor de austeritate care îi obligă pe oameni să folosească bicicletele
Naţionalitatea femeii de pe coperta revistei Sports Illustrated. Dacă este aleasă o americană, economia va funcţiona bine. În 2011, a fost aleasă rusoaica Irina Shayk.
Indexul Big Mac. Arată puterea de cumpărare a fiecărei ţări, deoarece există o strânsă corelaţie între preţul unui Big Mac şi PIB-ul pe cap de locuitor în respectiva ţară.
Indexul Happy Meal. În vremuri de criză, jucăriile din Happy Meal sunt mai mici sau mai simple, pentru a scădea costurile.
Grosimea cravatei. Cu cât bărbaţii cumpără mai multe cravate, cu atât înseamnă că muncesc mai mult. De asemenea, cu cât măsurile de austeritate sunt mai drastice, cu atât sunt cravatele mai subţiri.
Consumul de bere. În vremuri de criză, consumatorii preferă să bea bere acasă în loc să iasă în puburi.
Reducerile la maşini. Cu cât sunt reduceri mai mari la maşini, cu atât merge mai prost economia.
Vânzările de cupoane de reduceri. Cu cât consumatorii se folosesc mai mult de acestea, cu atât economia merge mai prost.
Aspirina şi tylenolul. Vânzările acestor medicamente cresc în vremuri de criză, din cauza stresului resimţit de populaţie.
Vânzările de creme pentru copii. În vremuri de criză, părinţii cumpără mai puţine scutece pentru copiii lor, care fac urticarie şi, astfel, cresc vânzările de creme.
Viteza cu care constructorii încep munca. În vremuri de criză, când nu au prea multe contracte, muncitorii răspund mai prompt noilor oferte şi se apucă mai repede de treabă.
Vânzările de lenjerie intimă b