Spotul publicitar pentru noul model Fiat 500 Abarth, în care apare frumoasa Catrinel Menghia, a devenit cea mai sexy reclamă difuzată în pauza Super Bowl-ului în opinia celor de la site-ul revistei Esquire din SUA, potrivit mediafax.ro.
Cea de-a 46-a ediţie a Super Bowl-ului a avut loc duminică, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis.
Potrivit unui articol de pe blogul „Eat Like a Man" de pe site-ul Esquire, spoturile publicitare din pauza de la Super Bowl au lăsat de dorit. În final, spotul preferat al celor de la „Eat Like a Man" a fost cel pentru noul Fiat 500 Abarth.
În reclama la noul model Fiat 500 Abarth, Menghia joacă rolul unei italience care seduce un bărbat. Designul noii maşini Fiat este comparat cu frumuseţea româncei.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI
Spaţiul publicitar pentru pauza Super Bowl-ului este vândut pentru sume record, în Statele Unite ale Americii, iar echipele din advertising realizează chiar spoturi speciale pentru eveniment. De exemplu, NBC Universal a vândut spaţiul publicitar cu o durată de 30 de secunde pentru suma de 4 milioane de dolari. Finala Campionatului de fotbal american a avut loc între echipele New England Patriots şi New York Giants şi a fost urmărită peste 100 de milioane de telespectatori americani.