"E clar ca a fost anul producatorilor auto. Peste jumatate dintre spoturile Super Bowl au fost reclame la masini. Este, de asemenea, interesant faptul ca industria auto, care trece in prezent printr-o criza, a investit atatia bani in reclame", crede Johan Ohlson, noul director de creatie al agentiei Saatchi&Saatchi Romania, despre spectacolul publicitar Super Bowl 2012. El trece in revista, pentru HotNews.ro, cele mai interesante reclame difuzate in timpul finalei campionatului de fotbal american, desfasurata duminica seara - eveniment major nu doar pentru sport, ci si pentru industria americana de publicitate.
Johan Ohlson:
E clar ca a fost anul producatorilor auto. Peste jumatate dintre spoturi au fost reclame la masini. Volkwagen a fost o dezamagire, comparativ cu succesul inregistrat anul trecut: se pare ca nu e suficient sa te inspiri din Razboiul Stelelor pentru a face o reclama foarte buna. Spoturilor VW le-a lipsit legatura cu produsul - daca nu cumva masinile VW au caini-putere in loc de cai-putere.Este, de asemenea, interesant faptul ca industria auto, care trece in prezent printr-o criza, a investit atatia bani in reclame. Producatorii par sa inteleaga faptul ca aceasta criza este momentul perfect sa devina activi si sa investeasca in publicitate. Mi-au lipsit spoturile Bud Light si cele pentru alte beri care, de obicei, au reclame destul de haioase. Considera ele, oare, ca recesiunea este momentul oportun sa pastreze tacerea?
Cele mai interesante reclame Super Bowl, in opinia lui Johan Ohlson:
Kia - "Drive the Dream"
Nu este prima data cand cineva arata din ce sunt facute visele oamenilor, dar realizatorii acestui spot au reusit o versiune destul de interesanta. Fete sexy si un print calare pe un cal alb sunt alegeri evidente, dar sa-i aduci laolalta pe Motley Crue nu este doar atat, e o idee e