Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii după cifra de afaceri din 2010, l-a numit pe românul Mihai Bârsan în funcţia de vicepreşedinte de marketing al companiei.
Românul în vârstă de 33 de ani, al cărui mandat va începe la 1aprilie 2012, îl înlocuieşte în această funcţie pe Grant McKenzie numit la conducerea echipei de marketing a grupului SAB Miller din Cehia. SAB Miller este compania care deţine Ursus Breweries.
"Suntem încrezători că experienţa internaţională acumulată de Mihai, la care se alătură cunoaşterea consumatorilor români, se va reflecta pozitiv asupra portofoliului de mărci al Ursus Breweries", a spus Andrew Highcock, preşedintele Ursus Breweries.
Mihai Bârsan, cunoscut ca omul care a dus brandul Timişoreana pe primul loc în topul celor mai vândute mărci de bere din România, a venit în cadrul Ursus Breweries în martie 2005.
Patru ani mai târziu el a fost numit marketing manager SAB Miller Europa, devenind la acel moment executivul român cu cea mai înaltă funcţie în cadrul SAB Miller. Tot în 2009, în octombrie, a preluat conducerea departamentului de marketing în Slovacia.
Înainte de venirea la Ursus Bârsan a deţinut în cadrul grupului Procter & Gamble poziţiile de marketing leader pe Bulgaria şi marketing leader pe pieţele în curs de dezvoltare, respectiv Albania, Macedonia, Kosovo şi Muntenegru. În cadrul P&G el a lansat branduri ca Mr. Proper şi Fairy în regiunea Balcani şi a construit imaginea brandului Ace.
Mihai Bârsan, de profesie inginer chimist, va prelua noua sa funcţie de la Grant McKenzie. Acesta din urmă s-a alăturat Ursus Breweries în aprilie 2009. Anterior el a condus departamentul de marketing şi trade al companiei Cervecera de Canarias (SABMiller Canare), din poziţia de director de marketing.
În cadrul Ursus a mai avut loc o schimbare, respectiv Krzyszt