Pe langa obisnuitele reclame de la finala de fotbal american, Super Bowl, spectatorii au putut viziona si un spot adresat celor care vor sa devina antreprenori, potrivit Washington Post.
Reclama celor de la Kauffman Foundation, o organizatie de consultanta antreprenoriala din Kansas City, este un clip ce vrea sa-i inspire pe cei care vor sa-si deschida propria afacere.
Astfel, cei interesati sa devina antreprenori pot sa intre in contact cu reprezentatii fundatiei pentru a gasi sfaturi despre cum pot sa implementeze ideile lor.
Spotul mentioneaza si o adresa web, willitbeyou.com, un portal unde se pot gasi cateva sfaturi pentru viitorii intreprinzatori.
Cei de la Kauffman Foundation au creat acest clip pentru ca vor sa sublinieze guvernantilor si publicului importanta antreprenorilor si efectul lor benefic asupra crizei economice, a marturisit vicepresedintele fundatiei, Wendy Guillies.
Cel mai vizionat eveniment televizat al anului este o oportunitate pentru prezentarea unei reclame care sa-i inspire pe antreprenori intr-o maniera accesibila si amuzanta, specifica advertising-ului din Super Bowl, a adaugat Guillies.
Costul pentru 30 de secunde de spatiu publicitar, difuzat in cadrul Super Bowl se ridica la 3-4 milioane dolari.
Citeste si General Electric vine la Super Bowl ; David Bechkam isi lanseaza colectia la Super Bowl