Postul are o audienţă de peste două ori mai mare pe noul format de ştiri. Conform datelor furnizate de Kantar Media, luna ianuarie 2012 marchează un record al ultimilor doi ani pentru B1TV.
B1 TV a înregistrat o creştere semnificativă de audienţă prin renunţarea la formatul generalist, performanţele postului venind odată cu trecerea la formatul de ştiri şi dezbateri, în august 2011.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, ianuarie 2012 marchează un record al ultimilor doi ani pentru B1 TV. În prima lună a acestui an, la nivel naţional, în fiecare minut, B1 TV era urmărit în medie de 102.000 de telespectatori, iar în prime-time, de 180.000, ceea ce i-a asigurat poziţia a treia în rândul televiziunilor de ştiri.
"B1 TV a decis să facă câteva alegeri curajoase. Jurnalistic, a mizat pe ceea ce înseamnă latura redac ţională, departamentul de ştiri. Postul are oameni tineri ce au do rinţa de a performa. Eu am trecut prin astfel de redacţii, unde, la început, s-a simţit suflul tânăr. Mai târziu oamenii se blazează. Pe tinerii aceştia nu-i paşte pericolul, mai ales că la 20 de ani vor să facă carieră", a spus Robert Turcescu.
"Experimentul Radu Banciu"
Balanţa a fost echilibrată cu jurnalişti cu experienţă ca Vlad Petreanu, Sanda Nicola (foto), Andrei Bădin, Ion Cristoiu şi Robert Turcescu.
"La toate acestea se adaugă «experimentul Radu Banciu» care, deşi părea o replică a emisiunii lui Mircea Badea, se dovedeşte a fi cu mult superior realizatorului Antenei 3, atât prin cultură, cât şi printr-o interpretare unică a partiturii editoriale. Radu Banciu face parte din categoria oamenilor pe care ori îi placi, ori nu-i placi. Şi se pare că din ce în ce mai mulţi îl plac", adaugă Robert Turcescu.
Jurnalistul şi-a amintit şi de momentul în care televiziunea a ales să se transforme într-un post de ştiri. "Piaţa media era atunci isterizată, iar