Vodafone, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, vrea sa isi consolideze cota de piata pe segmentul de business prin lansarea unui nou portofoliu de abonamente prin care pune accentul pe serviciile de internet mobil si apelurile in roaming.
Noul portofoliu denumit Vodafone Business Profiles a fost lansat dupa un studiu realizat anul trecut de compania de cercetare Daedalus Millward Brown care a aratat ca peste jumatate dintre clientii de business ai Vodafone foloseau, pe langa un abonament principal, numeroase optiuni, pentru a-si acoperi alte servicii de comunicare in afara celor de voce.
Astfel, noile abonamente trec de la o abordare care inainte se concentra pe servicii si produse la una personalizata, in functie de fiecare client. Acestea sunt grupate in patru pachete principale (Start, Esential, Avansat si Top) si au preturi incepand de la 3,10 euro si 105,4 euro, cu TVA.
De asemenea, fiecare tip de abonament permite si achizitionarea unui terminal la un pret promotional. Astfel, daca la abonamentele Start si Start Plus, telefoanele disponibile sunt modele precum Nokia 1800 sau Vodafone 545 Black Live! si costa un euro (TVA inclus), cel mai scump pachet -Top Plus- include noul iPhone 4S, pretul fiind tot de un euro (TVA inclus).
„Noua structura de abonamente porneste de la nevoile de baza, constand in servicii de voce in reteaua Vodafone si in alte retele, si ajunge la pachetele
superioare, cu un numar sporit de minute, SMS-uri, convorbiri in roaming si Internet pe mobil. Prin aceasta abordare, dorim sa incurajam adoptia sporita a serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si smartphone-urilor in randul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente (foto sus), directorul comercial pe segmentul de business al Vodafone Romania. Vicente lucreaza de aproximativ trei luni pentru compania de telecomun