Distribuitorul de carburanti Mol Romania si-a desemnat castigatorul contului de PR pentru urmatorii 2 ani, in urma unui pitch al carui proces de selectie a durat 3 luni. Si asta in timp ce bugetul de comunicare a ramas similar celui de anul trecut, fiind "format dintr-o suma de 6 cifre", dupa cum au spus reprezentantii companiei.
Din acest buget, Mol Romania a demarat deja o campanie de imagine, desfasurata pe TV, print si online. Cateva sute de mii de euro au fost alocati pe partea de TV.
Referitor la contul de PR al companiei, acesta va ramane la agentia Grayling pentru urmatorii doi ani, in urma castigarii pitch-ului, la care au participat 5 agentii multinationale.
Adina Ionescu, PR&branding coordinator al Mol Romania, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca procesul de selectie a durat 3 luni, fiind "aliniat cu standardele internationale ale companiei".
Grayling se ocupa de contul de PR al Mol Romania din anul 2008, compania de distributie a carburantilor lucrand anterior cu The Practice si Ogylvy.
Care au fost criteriile de selectie?
Printre criteriile de selectie avute in vedere la desemnarea agentiei, s-au numarat portofoliul de clienti, stabilitatea echipei, competenta si eficienta, dar si functiile de inovare detinute de membrii echipei.
Potrivit Adinei Ionescu, partea de inovatie este la fel de importanta, pentru ca in calitate de PR "trebuie sa intelegi ce poate sa mai intereseze azi cititorul in conditiile in care relatiile publice clasice nu mai sunt de actualitate". Si asta deoarece clientii sunt "bombardati informational din toate partile".
Adina Ionescu a adaugat in acest sens, ca stirile despre echipa unei agentii sunt urmarite cu interes, pentru ca "ne dorim un partener care nu isi schimba angajatii continuu".
In plus, companiile se uita cu at