Ţinta urmărită de operator prin noile planuri tarifare: creşterea numărului de utilizatori de smartphone-uri şi internet mobil.
Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a relansat marţi oferta de servicii dedicate companiilor introducând în premieră abonamente care includ şi servicii de date mobile sau apeluri internaţionale, cu tarife care variază între 2,5 şi 85 de euro pe lună (fără TVA).
Schimbarea de ofertă ţine cont de evoluţiile de pe piaţă, de modelele de consum ale clienţilor, dar şi de obiectivele operatorului de a mări numărul de clienţi care folosesc date mobile şi smartphone-uri.
"Tarifele la abonamentele pentru clienţii business nu se mai schimbaseră de ani de zile. Era necesară o schimbare. Vodafone e prima companie care introduce pe piaţă abonamente business cu date incluse", a spus Andres Vicente, spaniolul care ocupă din noiembrie 2011 funcţia de director comercial pe segmentul business al companiei. "Noile planuri tarifare ţin cont de modelul de utilizare din România, dar şi de faptul că smartphone-urile şi aplicaţiile mobile, deşi sunt din ce în ce mai relevante, rămân greu accesibile pentru unii utilizatori. Vodafone urmăreşte ca fiecare angajat al unei companii să poată utiliza un smartphone", a adăugat el.
Pentru a se asigura că va atinge acest obiectiv şi va creşte cu câteva procente rata de utilizare a smartphone-urilor, de la aproximativ 20% cât este în prezent, compania va oferi o serie de telefoane la preţ subvenţionat împreună cu aceste planuri tarifare. Compania a lucrat şi la dezvoltarea reţelei, extinzând la 43 de oraşe şi localităţi acoperirea serviciilor de date mobile HSPAĂ cu viteze de descărcare a datelor de până la 21,6 Mbps.
Spaţiu de creştere pe acest segment există în zona business din România, a spus Benoit Valla - director enterprise marketing în cadrul companiei.