In luna ianuarie 2012 s-au vandut putin peste 200.000 de cupoane de reduceri in valoare totala de 9,8 milioane lei, o crestere de peste 600% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform Redutti.ro. Piata, adaugand si site-urile lansate in 2011, a crescut de 4,5 ori, numarul de vouchere doar de trei ori, intrucat in vara lui 2011 a explodat zona de turism, conform CautaReduceri.ro.
Voucherele din categoria Restaurante se situeaza pe locul 1 in topul alegerilor utilizatorilor, cu un total de 41.533 vouchere vandute si incasari totale de 450.369 lei. Sectiunea de Ingrijire Personala a cumulat vanzari de 2.113.904 lei, situandu-se pe locul 2 ca numar de vouchere vandute, cu un numar total de 38.208 cupoane cumparate. Categoria Sporturi & Hobby-uri se situeaza pe locul 3 ca numar de vouchere vandute, cu 22.840 de cupoane cumparate de utilizatori si o suma totala a vanzarilor de 471.871 lei.
Bucurestenii sunt primii vizati de site-urile de reduceri, ofertele adresate lor generand vanzari de 4.367.695 lei luna trecuta. Iasiul este al doilea oras, vanzarile sale reprezentand 3,80% din totalul pentru luna ianuarie, adica 376.273 lei. Din totalul vanzarilor pe luna ianuarie, 45,9% au fost generate de cupoane de reducere cu acoperire nationala, insumand 4.543.885 lei.
Cea mai cumparata oferta in luna ianuarie a fost cea de intrare la patinoarul Drumul Taberei, de la Vulping. S-au vandut 5.136 cupoane Vulping cu 2 lei, reprezentand acces nelimitat pe patinoar pentru o zi, cu inchirierea patinelor inclusa.
Printre ofertele cele mai cumparate in luna ianuarie s-au numarat si cele pentru pizza. In TOP 20 cele mai vandute in functie de numarul de cupoane avem 6 oferte pentru astfel de produse, de la 4 site-uri de profil, cu 13.062 cupoane vandute.
Cinema Patria a vandut 1.968 de bilete la proiectiile sale, iar bucurestenii care au profitat d