Viitoarea autostradă este de fapt tronsonul de centură dintre DN 11 şi DN 13, care, la ora actuală, nu are decât câte o bandă pe sens. Totodată, CNADR a atribuit şi contractul de construcţie a ultimului tronson de centură.
Dacă proiectul Autostrăzii Transilvania a început să devină doar un vis, autorităţile locale promit că vom avea totuşi, o autostradă, ce-i drept în „miniatură“, la Braşov. Este vorba de tronsonul II al centurii Braşovului, care face legătura între DN 11 şi DN 13 şi care va fi lărgit la patru benzi pe sens, însă va avea caracteristicile unei autostrăzi, cu benzi de urgenţă şi spaţiu despărţitor pe axul drumului.
Lucrările vor fi efectuate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale ,iar valoarea totală a investiţiei a fost evaluată la suma de 17,4 milioane de euro.
Vectra face ultima bucată
Toate lucrările, inclusiv pentru ultimul tronson de ocolitoare spre Codlea, şi legătura dintre DN 11 şi DN 1 ar trebui să înceapă anul acesta.
De asemenea, Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România a semnat, ieri, şi contractul pentru tronsonul III de ocolitoare. Valoarea acestuia este de 97.587.883,61 lei fără TVA, acesta fiind atribuit firmei VECTRA SERVICE S.R.L. Durata lucrărilor de execuţie a celor 6,34 km de drum naţional este de 1 an, la care se adaugă 2 ani perioada de garanţie.