Un studiu făcut de firma Dubit arată că 44% dintre copiii din Marea Britanie şi 39% din Statele Unite, cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani, au conturi pe Facebook, deşi regulile site-ului de socializare impun o vârstă mai mare de 13 ani pentru crearea unui cont, scrie Daily Mail.
Potrivit studiului, 66% dintre copiii de şase ani au auzit de Facebook, iar 58% dintre copiii de 12 ani au deja cont în reţea. 23% dintre cei cu vârsta de de opt ani accesează site-ul în principal de pe telefoane mobile, pentru jocuri. Doar 10% dintre micii utilizatori au acordul părinţilor.
Majoritatea copiilor care nu au încă un cont pe Facebook spun că nu s-au înscris pentru că nu au voie încă, nu pentru că nu ar fi interesaţi.
Directorul firmei care a făcut cercetarea, Ian Douthwaite, spune că motivul pentru care copiii sub o anumită vârstă nu au voie să-şi facă un cont pe Facebook sunt reclamele, care nu sunt destinate lor, ci adulţilor. Pentru a se înscrie pe reţeaua de socializare, tinerii sunt nevoiţi să-şi schimbe data de naştere.
Un studiu făcut de firma Dubit arată că 44% dintre copiii din Marea Britanie şi 39% din Statele Unite, cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani, au conturi pe Facebook, deşi regulile site-ului de socializare impun o vârstă mai mare de 13 ani pentru crearea unui cont, scrie Daily Mail.
Potrivit studiului, 66% dintre copiii de şase ani au auzit de Facebook, iar 58% dintre copiii de 12 ani au deja cont în reţea. 23% dintre cei cu vârsta de de opt ani accesează site-ul în principal de pe telefoane mobile, pentru jocuri. Doar 10% dintre micii utilizatori au acordul părinţilor.
Majoritatea copiilor care nu au încă un cont pe Facebook spun că nu s-au înscris pentru că nu au voie încă, nu pentru că nu ar fi interesaţi.
Directorul firmei care a făcut cercetarea, Ian Douthwaite, spune că motivul pentru care copiii sub o a