Grupul coreean Hyundai va înființa în viitorul apropiat un brand premium sub sigla căruia va comercializa, pentru început în SUA, autoturismele de segmente superioară precum sedanurile Genesis și Equus și coupe-ul Genesis.
Modelele vor primi designații din caractere alfanumerice, asemănătoare celor adoptate de Hyundai pe piața din Europa pentru anumite game.
Producătorii auto coreeni au înregistrat progrese semnificative în ultimul deceniu. De la produse low-cost alese de cei care doreau o mașină nouă și nu își permiteau ceva mai costisitor, modelele Hyundai și Kia au devenit repede foarte competitive pe toate segmentele. Această situație se se remarcă în principal pe piața nord-americană.
Situația peste ocean este atât de bună pentru coreeni încât până și șeful grupului VW se întreabă de ce produsele companiei sale nu pot concura cu cele ale Hyundai pe anumite zone.
Dar nu contează cât de bună este o mașină pentru că prejudecățile se duc greu. Anumiți clienți susțin în anumite sondaje că sigla de pe capotă contează și pentru statutul lor. Și deoarece există o astfel de categorie de clienți pentru care nu contează sondajele de calitate, drive-testele sau transmisiile automate.
Toate aceste rezultate nu vor schimba mare lucru în percepția acestei categorii de clienți. În cazul acestora dacă nu le poți schimba felul în care gândesc, poți schimba marca. La acest raționament au ajuns acum câțiva ani producătorii japonezi de autovehicule Toyota, Nissan și Honda care au lansat diviziile premium Lexus, Infiniti și Acura. Vânzările și cotele de piață au evoluat peste așteptări, mai ales pe piața din SUA.
Această dilemă este principala problemă cu care se confruntă grupul coreean Hyundai. Anumiți clienți ignoră din cauza siglei autoturismele de segment superior precum Genesis sau Equus.
Dave Zuchowski, vice-președinte al depar