Citeste aici cele mai interesante declaratii si informatii de la conferinta de New Media din Timisoara - Ecomtim. Discutiile vor gravita in zona comertului online, precum si a retelelor sociale sau a promotiilor.
12:35 Sesiunea de reduceri colective incepe: invitati sunt Mihai Seceleanu, Kuponiada, Matei Pavel, CautaReduceri.ro, Calin Fusu, CEO Neogen si Stephen Jones, Adulmec.ro. 12:37 Domeniul vacantelor si al tursimului, proaspat in industria aceasta, are deja cea mai mare valoare a vanzarilor - oamenii au cheltuit in medie 49 euro/cupon anul trecut. 12:39 Calin Fusu, Neogen, Zumzi: Vom asista la o consolidare a pietei in perioada urmatoare, vor trebui sa se diferentieze jucatorii din piata.
Matei Pavel: In ultimele luni, intr-adevar, s-au inchis multe site-uri mici dar si unele, 4-5, mari. Usor-usor se suprasatureaza piata, e greu sa mai lansezi un astfel de proiect si sa mai ai si succes. 12:42 Mihai Seceleanu, Kuponiada.ro: Peste 60% dintre clientii nostri au revenit de doua ori la noi, dovada ca fac profit. 12:46 Industria de cupoane este de fapt o industrie nu atat de vanzare cat de PROMOVARE a business-urilor - te vad cateva sute de mii de oameni in ziua aceea, chiar de nu cumpara decat cateva zeci. 12:51 Stephen Jones, Adulmec.ro: Nu cred ca exista agregatoare care s-au extins cu succes si peste hotare. Una dintre probleme este faptul ca in Europa de Est cultura este foarte fragmentate, limbile sunt foarte diferite. E greu sa treci de astfel bariere. 12:56 Interventie Catalin Cretu, Visa: Aceste site-uri (de cupoane - n.r.) au ajutat in mod consistent la cresterea platii cu cardul. Ce parere aveti de acest lucru, cati platesc exclusiv cu cardul?
Seceleanu - 89% din tranzactii se fac cu card in cazul Kuponiada. Platile mai mari se fac insa cu transfer bancar, dar ca volum, clar, platile cu cardul predomina.
Lazarov - Cred ca