Tronsonul Curtici - Arad va fi reabilitat de un consorțiu din care fac parte Dafora și Alstom. Sursa: ARHIVA EVZ
Compania Naţională de Căi Ferate (CFR) a semnat cu consorţiul Astaldi - Swietelsky - Alstom - Euro Construct - Dafora contractul pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe Tronsonul 1 de cale ferată - Frontiera - Curtici - Arad - Km 614, informează un comunicat al Dafora.
Valoarea contractului este de aproximativ 248 milioane de euro, fără TVA, iar termenul de execuţie a lucrărilor este de 27 de luni calendaristice, informează Agerpres.
Proiectul cuprinde lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii şi suprastructurii, electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii feroviare şi lucrări de construcţii civile în staţii. Contractul va fi co-finanţat de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15%) cu fonduri de la bugetul de stat.
Lider pe piaţa de foraj din România, Dafora execută servicii de foraj onshore pentru petrol, gaze naturale şi ape geotermale, lucrări de probe producţie şi workover şi servicii de mentenanţă şi transport pentru echipamentele de foraj.
Compania are o bună experienţă în ceea ce priveşte realizarea construcţiilor civile, industriale, aeroportuare şi de infrastructură. Acţiunile Dafora sunt listate la categoria a II-a a BVB sub simbolul DAFR