Exercitarea drepturilor de către consumatorii gorjeni devine o practică tot mai des întâlnită. În numai câteva zile, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au ajuns 11 reclamaţii. Nemulţumirile sunt legate fie de modul de facturare a energiei, debranşarea de la reţeaua de electricitate, fie de telefoane mobile sau produse alimentare neconforme. Cum termenul de soluţionare este de 30 de zile, cele 11 plângeri îşi aşteaptă rezolvarea.
În patru dintre plângerile primite de la consumatori, obiectul nemulţumirii îl face furnizorul de energie electrică sau de telefonie mobilă. Consumatorii reclamă, însă, şi deficienţe la mobilier, curierat sau produse alimentare. Din totalul de 11 reclamaţii primite de la începutul lunii februarie, patru au privit serviciile de facturare, anumiţi consumatori au reclamat că au fost deconectaţi de la serviciile de energie electrică sau au avut contractele modificate unilateral. „Reclamaţiile sunt în cercetare în prezent, se verifică documentele emise de operatorii economici, dacă au fost efectuate plăţi şi din vina cui s-a ajuns la nemulţumire”, a asigurat purtătorul de cuvânt al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj, Daniela Michi. Nu au scăpat de reclamaţii nici serviciile de telecomunicaţii pe motiv că au fost reziliate contracte sau telefoanele s-au defectat în termen, iar o altă nemulţumire a avut în vedere serviciile precare, nelivrarea unui pachet la destinaţie. Luna trecută la instituţia pentru protecţia consumatorului au ajuns 23 de reclamaţii, cele mai multe fiind legate de servicii de telecomunicaţii. În 14 plângeri, soluţionarea a fost favorabilă gorjenilor.
Exercitarea drepturilor de către consumatorii gorjeni devine o practică tot mai des întâlnită. În numai câteva zile, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au ajuns 11 reclamaţii. Nemulţumirile sunt leg