A construit de la zero grupul CrisTim, care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 83 de milioane de euro, iar pentru anul în curs vizează o creştere de 30%.
Radu Timiş, preşedintele CrisTim, va discuta despre felul în care a construit afacerea, despre oportunităţile şi greutăţile pe care le-a întâmpinat şi despre atuurile pe care mizează în dezvoltarea acestora pe viitor, cu ocazia evenimentului MEET THE CEO, organizat de BUSINESS Magazin, care are loc marţi, 14 februarie, la Hotel Hilton în Bucureşti.
"Vrem o creştere de 30% a vânzărilor anul acesta; vom culege roadele investiţiilor şi eficientizărilor din ultimii trei ani", declară Timiş, ale cărui afaceri s-au cifrat anul trecut la aproape 83 de milioane de euro, în scădere faţă de 2010, când a raportat o cifră de afaceri de peste 92 de milioane de euro.
2012 ar urma să aducă grupul pe un trend ascendent, Timiş spunând că "ne vom bucura de efectele acţiunilor din ultimii trei ani, de la investiţii şi eficientizări până la creşterea productivităţii". Pe parcursul ultimilor trei ani "am investit 24 de milioane de euro, jumătate din fonduri proprii şi diferenţa din credite bancare", spune antreprenorul care precizează că se plasează în standardele de securitate ale finanţatorilor. Întotdeauna a fost, de fapt, foarte atent să nu depăşească gradul de îndatorare şi rambursarea creditelor să fie făcută cu punctualitate.
"Cel mai bun lucru care s-a întâmplat pe perioada de criză este că am devenit competitivi la nivel mondial, prin urmare mizăm pe creşterea exporturilor", spune Timiş.
Compania a vândut peste hotare anul trecut 13% din volumul producţiei, iar ţinta declarată este să ajungă la 25-30%.
"Practic, în ultimii ani am crescut exporturile cu 100% în fiecare an, însă baza de plecare a fost mică", completează antreprenorul.
A