- Social - nr. 949 / 10 Februarie, 2012 - Cunosc mai bine ca orice jurnalist de la foi si foite, de la "bombite-tv” de prin aceste parti de tara, cam care a fost si este starea manageriala a Aerportului "Transilvania” din Targu-Mures, inca de pe vremea altor presedinti, vicepresedinti de Consiliu judetean, aflati in cardasie cu puterea, fie condusa de PSD, UDMR, PNL, fie PDL. N-am sa-i nominalizez, fiindca , "toti o apa (de ploaie) si-un pamant (mocirlos)”. N-am sa va fortez mana, domnule ing. Petru Stefan Runcan, in a "tuna si fulgera”. Nicidecum. De la bun inceput va lansez intrebarea: este sau nu este rentabila activitatea acestei porti aeriene a judetului nostru si, implicit, a tarii? - Am sa va spun ca, in anul 2011, Aeroportul "Transilvania” a avut un record de pasageri, exprimat intr-o cifra de mai mult de 25.000. Apoi, in cursul lunii ianuarie 2012, inregistram o cifra de 20.460 de pasageri; un numar dublu de aeronave. - Este mult sau putin pentru activitatea lucratorilor Aeroportului "Transilvania”? -Mi se pare extraordinar sa cresti in ritmul acesta, unul dintre cele mai mari din Europa. - Caror factori se datoreaza aceasta activitate in plina crestere, care, probabil, unor cartitori li se pare mediocra? - Activitatile si realizarile dovedesc ca managementul de la aeroport este performant, datorat atat calitatii umane, precum si echipei din Consiliul de Administratie, a celei din conducerea executiva. La acestea se adauga sustinerea majoritatii consilierilor judeteni. - Aeroportul este o institutie profitabila a Consiliului Judetean Mures? - De departe cea mai profitabila, cu o infuzie de circa 10 milioane de euro in economia locala regionala, fara a mai pune la socoteala accesul populatiei la destinatii de top din Europa. Cu volumul de trafic aerian realizat in anul 2011, Aeroportul "Transilvania”, Targu-Mures, a intrat in top VI al celor din tara n