Bancpost, subsidiara locala a grupului elen EFG Eurobank, vrea sa-si sporeasca in acest an prezenta in mediul online si social media, dupa ce si primul produs oferit de banca in 2012 - un depozit cu dobanda progresiva – a fost lansat initial pe Facebook si Twitter, a precizat Kyriakos Xydis, vicepresedintele institutiei de credit pe partea de distributie retail.
Bancpost a lansat in ianuarie un depozit cu dobanda progresiva, cu scadenta la 12 luni, in care dobanda creste lunar, ajungand pana la 7,9% la lei, 4,5% la euro si 3,8% la dolari.
Xydis estimeaza ca 10.000 de clienti vor fi atrasi prin intermediul acestui produs de economisire.
„Numarul clientilor este un indicator important, dar obiectivul nostru prin aceasta lansare trece dincolo de masuratorile cantitative specifice. Tinta este de 10.000 de clienti. Totusi, nu ne concentram atat asupra numarului, cat spre castigarea de noi relatii cu clientii nostri”, a explicat oficialul Bancpost, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Acesta a mentionat ca Facebook este un instrument conversational si ca banca nu intentioneaza sa vanda produse bancare prin intermediul retelei de socializare.
„In 2012, vom investi mai mult pe partea de online si social media. A investi mai mult nu inseamna numai bani. Scopul nostru este sa oferim continut de calitate, continut care sa genereze conversatii. Oamenii nu vorbesc despre lucruri care nu sunt interesante pentru ei. Ei vor subiecte care sa aiba un impact asupra lor si a familiei lor”, a aratat Kyriakos Xydis, care a indicat ca, in prezent, cinci angajati ai bancii gestioneaza comunicarea online.
In ceea ce priveste creditarea, oficialul Bancpost a afirmat ca banca se va concentra in acest an pe zona de carduri – carduri de credit, rate fara dobanda – si pe imprumuturile in lei. Totodata, produsele de refinantare vor continua sa fi