Nu ţine însă de Primăria Braşov. Festivalul a avut în fiecare an capitol bugetar alocat de CL, dar restul ţine de TVR, proprietarul mărcii
Nici în acest an, Festivalul Cerbul de Aur nu are şanse să „reînvie”, în bugetul Televiziunii Române nefiind prinse fondurile necesare. Social democraţii braşoveni consideră ca autorităţile locale ar trebui să facă tot posibilul pentru ca un eveniment de tradiţie pentru Braşov să fie organizat, având în vedere că „ar fi adus venituri considerabile restaurantelor şi magazinelor, iar spaţiile de cazare din Braşov şi Poiană ar fi fost ocupate, pe o perioadă de cel puţin o lună”.
„Este cu atât mai supărător cu cât şi braşovenii plătesc acea taxă radio-TV din care TVR beneficiază din plin”, susţine Cătălin Leonte, prim-vicepreşedinte PSD Braşov. Acesta mai spune că festivalul ar fi putut să fie organizat într-o altă formulă. „În ceea ce priveşte Cerbul de Aur, primarul Braşovului ar fi putut propune un parteneriat public-privat în care să se implice Primăria, TVR, şi alţi investitori din BV, oameni de afaceri, în aşa fel încât să nu trăim din amintiri Cerbul de Aur, ci să vorbim la timpul prezent, ca despre un festival atât de necesar vieţii culturale braşovene”, declară Cătălin Leonte.
Contactat telefonic, Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, spune că TVR este deţinătorul mărcii, aşa că nu se poate face nimic de către municipalitate. „Primăria Braşov, tocmai pentru că a considerat că «Cerbul de Aur» este un eveniment foarte important pentru Braşov, a prevăzut în fiecare an capitol bugetar, în cazul în care TVR ar fi anunţat că va organiza o nouă ediţie. Din păcate, marca festivalului este deţinută de TVR, ei fiind singurii care pot organiza manifestarea. De-a lungul timpului noi am făcut demersurile pentru a prelua această marcă sau a-l putea face altfel. Din păcate nu am reuşit, astfel că