Volumul vânzărilor companiei a crescut cu 6%, în timp ce estimările au fost de 10%
Rezultatele grupului au fost susţinute de segmentul de bere şi ape minerale
Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în 2011 o creştere de 6% în volum a vânzărilor cumulate pe cele trei pieţe pe care este prezentă - bere, băuturi răcoritoare şi apă minerală - faţă de anul 2010. Aceasta se traduce la nivelul cifrei de afaceri a companiei printr-o majorare de 8% faţă de anul anterior.
Rezultatele înregistrate se datorează în special creşterii cu 7% în volum a vânzărilor de bere şi a creşterii cu 46% faţă de anul anterior a brand-ului Bilbor pe segmentul apelor minerale. "La începutul anului 2011 am estimat o creştere a volumului de vânzări cu 10%, chiar dacă urma un an dificil din punct de vedere economic, cu provocări pe toate pieţele pe care activam. Ştiam că setarea unor obiective optimiste te ajută să evoluezi într-o direcţie pozitivă, şi iată că începem anul 2012 tot pe un trend crescător.
Suntem concentraţi asupra consolidării poziţiei mărcilor din portofoliul companiei noastre pe segmentele pe care activează şi vom continua să demonstrăm consumatorilor noştri că fac alegerea potrivită", a declarat, într-un comunicat, Hezy Ovadia, preşedinte URBB.
Cota de piaţă a URBB pe segmentul bere a crescut în 2011, ajungând la aproximativ 11%, conform estimărilor companiei. Potrivit raportului companiei vânzările de bere au reprezentat 83% din totalul volumului de vânzări, iar exportul a continuat să crească şi în 2011, depăşind cu 40% volumul din anul precedent.
Potrivit URBB piaţa băuturilor necarbonatate a continuat să fie puternic impactată de criza economică, înregistrând şi în 2011 scăderi de peste 10%, în special pe segmentele juice & nectar. Apa minerală Bilbor, cel mai nou produs în portofoliul URBB, îşi consolidează po