Cea mai importanta investitie in infrastructura rutiera a municipiului Pascani, Varianta de ocolire, a ajuns din nou in atentia autoritatilor. Certificatul de urbanism pentru amenajarea soselei ocolitoare a Pascaniului a fost emis recent de Consiliul Judetean Iasi, proiectul putand fi astfel implementat prin Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Varianta de ocolire, amplasata pe raza municipiului Pascani si a comunei Motca, va avea o lungime de aproape 12,3 kilometri. Momentan, proiectul se afla in faza elaborarii studiului de fezabilitate, raportul de mediu fiind emis luna trecuta.
Traseul noului drum va porni de la pasajul de cale ferata Blagesti, va continua la podul peste Siret, traversand apoi drumul DJ 208 printr-o intersectie giratorie. Mai departe, soseaua va strabate o zona nelocuita din afara municipiului Pascani, pana la iesirea din Gastesti, unde se va intersecta cu DN 28A. Finantarea proiectarii si executiei Variantei de ocolire se va face de catre Uniunea Europeana, prin programul POS Transport, la pachet cu alte investitii de acelasi gen, pentru orasele Roman, Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei. Suma totala alocata celor patru investitii este de 2,8 milioane de euro, fonduri necesare pentru studiile de fezabilitate, proiectul tehnic, detaliile de executie si pentru documentatia de atribuire.
Cea mai importanta investitie in infrastructura rutiera a municipiului Pascani, Varianta de ocolire, a ajuns din nou in atentia autoritatilor. Certificatul de urbanism pentru amenajarea soselei ocolitoare a Pascaniului a fost emis recent de Consiliul Judetean Iasi, proiectul putand fi astfel implementat prin Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Varianta de ocolire, amplasata pe raza municipiului Pascani si a comunei Motca, va avea o lungime de aproape