De asemenea, erau închise şapte secţii feroviare, iar pe 13 secţii circulaţia se desfăşura cu locomotive diesel, conform datelor prezentate marţi, într-un briefing de presă, de reprezentanţii CFR Călători.
Un număr de şase trenuri care aveau ca destinaţie Iaşi sau Bucureşti înregistrau întârzieri cuprinse între 105 şi 600 de minute ca urmare a problemelor în zona de est, pe magistrala 500. Trenurile au aşteptat în zona localităţii Sihlea, deoarece, din cauza vântului şi depunerilor de zăpadă linia a fost blocată şi a fost nevoie de intervenţia plugurilor.
Liniile de cale ferată închise la ora 9.00 erau Ploieşti-Urziceni-Slobozia, Bucureşti Sud-Olteniţa, Făurei-Buzău, Giurgiu Nord-Videle, Alexandria-Zimnicea, Roşiori Est-Turnu Măgurele şi Bucureşti Nord-Făurei-Urziceni.
———————————-
Un număr de 330 de trenuri sunt anulate din cele 1.947 de trenuri înscrise în graficul de circulaţie pe întreaga reţea de cale ferată, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, informează luni Compania Naţională de Căi Ferate ‘CFR’.
Potrivit sursei citate, şapte linii de cale ferată sunt în continuare închise şi se acţionează cu pluguri pentru deszăpezire, iar pe 11 secţii circulaţia feroviară este restricţionată, în sensul că trenurile circulă cu locomotive Diesel. Întârzierile care se înregistrează în prezent în circulaţia trenurilor sunt cuprinse între 20 de minute (trenul Bucureşti – Braşov) şi 143 de minute (trenul Bucureşti – Craiova). CFR precizează că măsura de anulare a mai multor trenuri are drept scop fluidizarea traficului în jumătatea de sud a ţării, precum şi intervenţia cu utilajele pentru deszăpezire.
De asemenea, pe liniile feroviare deschise traficului, CFR va încerca să menţină cel puţin un tren de călători pe relaţie, astfel încât să existe asigure legături feroviare în aceste zone.
‘Facem precizarea că, pe întreaga reţea fe