Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) a anunţat astăzi, că a încheiat un parteneriat cu Procter&Gamble, cu care a lansat campania "Thank you mom" prin care se urmăreşte sensibilizarea mamelor în a-şi lăsa copiii să facă sport.
Statistica arată că tinerii din România, ca de altfel din întreaga lume, fac din ce în ce mai puţin sport. Şi că ei sunt tot mai atraşi de activităţile sedentare - computer, îndeosebi. Din acest motiv, COSR şi Procter&Gamble au decis să lanseze campania "Mulţumesc, mamă!". ”Practicarea sportului de către copii şi tineri are beneficii dovedite atât în ceea ce priveşte sănătatea, cât şi în dezvoltarea lor psihică şi socială. Copiii sportivi sau activi din punct de vedere fizic au o capacitate de integrare socială mult mai bună şi un simţ al responsabilităţii mult mai dezvoltat. Copiii care practică sport astăzi sunt potenţialii olimpici de mâine”, a declarat Octavian Morariu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.
Prezent la anunţarea parteneriatului dintre COSR şi Procter&Gamble, Mihai Covaliu, antrenorul lotului naţional de sabie, a mărturisit că iniţiativa îl încântă cu atât mai mult cu cât ea a fost lansată chiar de ziua mamei sale.”N-aş fi reuşit să ajung la performanţele sportive actuale şi să devin un olimpic fără ajutorul părinţilor mei. Mama m-a sprijinit în momentele dificile ale carierei mele şi îi mulţumesc pentru aceasta”.
Procter&Gamble va sprijini, totodată, şi lotul olimpic al României care se pregăteşte pentru JO de la Londra. ”Jocurile Olimpice sunt menite să contruiască o lume mai bună prin intermediul sportului. Suntem încântaţi de acest parteneriat cu P&G pentru că vine în sprijinul sportivilor, a mamelor şi a familiilor acestora", a adăugat Octavian Morariu. “Pentru noi, parteneriatul cu COSR reprezintă sincronizarea misiunii P&G – aproape de oameni pentru o viaţă mai bună - cu ob