Grup Feroviar Român (GFR) a fost descalificat dintr-o licitaţie pentru privatizarea singurei divizii profitabile a companiei naţionale de căi ferate din Bulgaria BDZ, după introducerea, în condiţiile de calificare, a unei cifre de afaceri de minimum 500 milioane euro pe an în ultimii trei ani.
GFR şi un investitor strategic din Turcia au fost descalificate din licitaţia pentru privatizarea diviziei de servicii de transport feroviar de marfă a BDZ după introducerea condiţiei privind valoarea afacerilor, potrivit Novinite.com, citat de Mediafax.
De altfel, toţi investitorii strategici s-au retras din procedura de privatizare, inclusiv Deutsche Bahn (Germania) şi Schenker (Austria), din motive nespecificate, potrivit ediţiei de luni a cotidianului Trud.
Ziarul mai spune că cel mai serios candidat pentru privatizarea companiei a rămas Tsvetan Vassilev, proprietarul Corporate Commercial Bank din Bulgaria, care îşi va depune oferta printr-o firmă offshore. GFR este al doilea mare operator de trans-porturi feroviare de marfă din România, după compania de stat CFR Marfă, şi a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 125 milioa-ne euro. Grup Feroviar Român face parte din grupul Grampet, deţinut de omul de afaceri Gruia Stoica.
F.A. Grup Feroviar Român (GFR) a fost descalificat dintr-o licitaţie pentru privatizarea singurei divizii profitabile a companiei naţionale de căi ferate din Bulgaria BDZ, după introducerea, în condiţiile de calificare, a unei cifre de afaceri de minimum 500 milioane euro pe an în ultimii trei ani.
GFR şi un investitor strategic din Turcia au fost descalificate din licitaţia pentru privatizarea diviziei de servicii de transport feroviar de marfă a BDZ după introducerea condiţiei privind valoarea afacerilor, potrivit Novinite.com, citat de Mediafax.
De altfel, toţi investitorii strategici s-au retras din procedura de