Publicaţii ca Wall Street Journal şi Washington Post încep să concureze cu televiziuni precum CNBC sau CNN
Se estimează că investiţiile în publicitatea online pe segmentul "video" vor ajunge la 3 miliarde dolari anul acesta
Cea mai nouă modificarea a redacţiei care se ocupă de ediţia online a Politico este reprezentată de echiparea cu lumini, microfoane, un studio şi şase camere video HD, astfel încât reporterii şi redactorii să poate transmite în direct pentru persoanele care vizitează pagina de internet a publicaţiei, potrivit New York Times.
Până acum câtva timp nimeni nu s-a gândit că o publicaţie online de ştiri va intra în afacerea transmisiunilor în direct. Cu ajutorul internetului şi a unor dispozitive, precum este iPad-ul Apple, acum publicaţii ca Wall Street Journal pot să concureze cu televiziuni precum CNBC sau CNN pentru timpul spectatorilor.
Unele ziare au început să transmită online, altele se pregătesc
The Wall Street Journal deja produce aproximativ patru ore de transmisiuni în direct în fiecare zi a săptămânii, iar pentru acest an publicaţia intenţionează să mărească numărul de ore de transmisie. Alte ziare, precum Washington Post şi Los Angeles Times, îşi pregătesc programe în direct pentru online. De asemenea, acum două săptămâni, site-ul web al New York Times a început să transmită pe online un buletin de ştiri de afaceri în fiecare dimineaţă. Publicaţia americană mai transmite zilnic o emisiunea online numită TimesCast.
În acelaşi timp, Huffington Post a anunţat că va intra pe pieţele emergente în această vară şi că va transmite live 12 ore în fiecare săptămână.
Înainte ca Politico să instaleze studioul, site-ul publicaţiei a transmis ore întregi de la alegerile locale din SUA din luna ianuarie.
Jim VandeHei, directorul editorial al publicaţiei, a afirmat că transmisiunea a